hit tracker تاریخچه و فعالیت موسسه – موسسه حقوقی، داوری و مشاوره عدالت بنیان گستر مازند
01133369380 info@ebgm.ir

پیامبر اکرم (ص) : اگر حضرت علی (ع) نبود برای حضرت فاطمه (س) هیچ همتا و مانندی یافت نمی شد .

تاریخچه و فعالیت موسسه

تاریخچه
به دنبال افزایش میزان مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی و غیر بانکی و نگاه مدبرانه تعدادی از مدیران فعال اقتصادی و وکلای پایه یک دادگستری و در راستای ایجاد ساختاری استاندارد و مبتنی بر الگوهای مشابه موفق در کشور و دنیا و همچنین  استفاده ازموقعیت برون سپاری شده   مطالبات برخی از بانکها و واگذاری آن به مجموعه های تخصصی موسسه حقوقی عدالت بنیان گسترمازند در هشتم فروردین سال ۱۳۹۵ تاسیس و  با شماره ۱۱۳۱ در اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری بصورت سهامی خاص به ثبت رسید .
موسسه حقوقی عدالت بنیان گستر مازند  با قبول وکالت در کلیه پرونده های ( مالی و غیر مالی ) حقوقی ، کیفری ، ثبتی ، تجاری ، پیمانکاری ، امور گمرکی ، خانواده ، وصول مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی با هدف ارائه خدمات تخصصی وصول مطالبات به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و کمک در حل بخشی از بحران مطالبات غیر تجاری در کشور و منطقه در راستای ارتقای رشد اقتصادی و خروج غیر تورمی از رکود به فعالیت و گسترش خدمات خود مبادرت نمود و طی مدت نقش آفرینی در صنعت وصول، برگ زرینی را در راستای وصول مسالمت آمیز معوقات با رعایت اصل تکریم مشتریان در کارنامه خود به ثبت رسانده است .
مزیت های موسسه حقوقی عدالت بنیان گستر مازند:
• تاسیس و در حال راه اندازی چندین دفاتر نمایندگی در سطح استان و خارج از استان .
• برخورداری از خدمات اجرایی و توانمندی کارشناسان متخصص ، فارغ التحصیل رشته های حقوق و  مجرب در صنعت وصول مطالبات و آگاه به شرایط بومی و فرهنگی هر منطقه جهت پیگیری حرفه ای و موثر پرونده های مطالباتی .
• ایجاد بسترهای ویژه پیگیری مطالبات از طریق برقراری تعامل و همکاری با مراجع قضایی ، نیروی انتظامی ( پلیس راهور و پلیس آگاهی ، بنیاد تعاون ناجا ) ، سازمان ثبت اسناد و املاک استان ، سازمان ثبت احوال ، شرکت مخابرات ایران، شرکت پست و سایر سازمانها و مراجع ذیربط .
• ایجاد و بهره برداری از منحصر به فردترین سامانه مرکزی مدیریت مطالبات بمنظور اطلاع مشتریان موسسه از آخرین وضعیت عملکرد کارشناسان در خصوص پرونده های مطالباتی ارجاعی به موسسه .
• امکان پیگیری پرونده های حقوقی مشتریان در سراسر کشور .
مزیت های سازمانی و منحصر به فرد برای مشتریان:
• دریافت کارمزد بعد از وصول مطالبات و بازگشت منابع برای مشتریان حقوقی .
• بکار گیری از وکلای مجرب پایه یک دادگستری که بصورت تمام وقت در موسسه حضور دارند .
•  پیاده سازی سیستم های نظارت و ارزیابی عملکرد عملیاتی کارشناسان وصول .
• اجرای طرح های افکار سنجی و پایش دوره ای رضایت مشتریان جهت پیشبرد اهداف مشتری مداری در واحد ارتباط با مشتریان

  • اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۶
توانمندترین شبکه عملیات وصول مطالبات - شماره ثبت 1131